تفاوت پلیمرها با مواد دیگر

آیا پلیمرها با مواد دیگر متفاوت هستند؟ اولین ماژول، چرا پلیمرها از مواد دیگر متفاوت هستند؟
در نظر گرفته شده است تا با تمرکز بر تعیین تفاوت لوله پلی اتیلن جوشی در رفتار مواد، همانطور که در NGSS 2-PS2-1 و 2-PS1-2 به آن پرداخته شده است، توپپلیمرهای کوچکترین دانش آموزان را معرفی کند.
در مورد ساختار و خواص ماده این ماژول به دانش‌آموزان می‌آموزد که بین سه دسته از مواد، یعنی فلزات، سرامیک‌ها (مانند شیشه) و پلیمرها (یعنی پلاستیک‌ها) بر اساس خواص فیزیکی مشترک، تمایز قائل شوند.
این ماژول همچنین دانش موجود دانش آموزان را با معرفی زبان علمی مرتبط با فارغ التحصیلی بعدی گسترش می دهد.
مقدمه اولیه بر نظریه اتمی (درجه 4).
شناسایی مواد مختلف قابل بازیافت لوله پلیکا فاضلابی مستقیماً به استانداردهای درجه 5 (5-PS1-1 و MS-PS1-3) می پردازد و مواد درجه 2 (2-PS1-3) را تقویت می کند.
در سطوح بالاتر (پایه های 7 به بالا)، می توان تاکید بیشتری بر مهندسی داشت، مانند فرآیندهای تولید پلاستیک و تأثیر آن بر ویژگی های پلیمر.
در این ماژول، ما به معرفی مختصری از پلیمرها می پردازیم و دانشجویان را با آنها آشنا می کنیم.
پلیمر لوله پلی اتیلن فاضلابی (اتیلن ترفتالات) (PET)، یک پلیمر ترموپلاستیک کالایی است که معمولاً در تولید نساجی و کانتینر استفاده می شود.
این به طور قابل توجهی برای بطری های نوشیدنی استفاده می شود و بیش از 50 میلیارد بطری آب PET در ایالات متحده فروخته می شود.
هر سال.41این بطری ها را می توان بازیافت و مجدداً به منسوجات تبدیل کرد، و ما این فرآیند را با دانشجویان بررسی می کنیم و به نوآوری های مهندسی مانند اکسترودر قالب دمشی و اکسترودر قالب دمشی چرخشی اشاره می کنیم.
ما بر اهمیت بازیافت بطری‌های پلاستیکی با در نظر گرفتن تأثیر نرخ بازیافت پایین (کمتر از 30 درصد بطری‌ها سالانه بازیافت می‌شوند) بر محیط‌زیست تأکید می‌کنیم. ماژول بازیافت و تولید مجدد، بسته به زمان اختصاص داده شده و سطح کلاس، شامل دو یا سه فعالیت است (سومین مورد در اطلاعات پشتیبانی آمده است).
این فعالیت‌ها برای پوشش مفاهیم خاص لوله پلی اتیلن فشار قوی ، مانند ولکانیزاسیون/ پیوند متقابل، و همچنین اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان از تفاوت‌های خواص فیزیکی پلاستیک‌های مختلف در نظر گرفته شده است. فعالیت‌های این درس در کادر 3 فهرست شده‌اند.
تطبیق درس در سطوح چندگانه این درس برای سطوح پایه 4-9 مناسب است، زیرا دانش اتم ها برای درک مفاهیم ضروری است و می تواند دوباره از طریق زبان مورد استفاده در سراسر آن تطبیق داده شود.
  • منابع:
    1. Augmenting Primary and Secondary Education with Polymer Science and Engineering
  • تبلیغات: 
    1. ظروف نقره و استفاده از آن توسط انسانهای اولیه
    2. تاریخچه و نحوه به وجود آمد اولین صندل تاریخ
    3. سلاح محبوب معلمان دهه 60 لوله پلی اتیلن بود!
    4. پیرزنی راز میلیاردر شدن خود را بازگو کرد!