الیزابت ای. هریس و الکساندرا آلتر در مقاله «تلاشهای ممنوعیت کتاب در سراسر ایالات متحده گسترش مییابند» درباره روند رو به رشد والدین، فعالان سیاسی، مقامات هیئتمدیره مدرسه و قانونگذاران مینویسند.
در این راستا کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان که استدلال میکنند برخی از کتابها به کتابخانههای مدارس تعلق ندارند.
این پست بخشی از ویژگی گفتگوی رویدادهای جاری شبکه یادگیری است که در آن از دانشآموزان دعوت میکنیم تا از طریق پیامهای نوشتاری روزانه ما به اخبار واکنش نشان دهند و هر هفته مجموعهای از نظرات خود را منتشر کنند.
همانطور که ما به طور منظم زمانی که تایمز در مورد موضوعی که کتاب شعر کودکانه زندگی نوجوانان را تحت تاثیر قرار می دهد گزارش می دهد، از انجمن روزانه نظرات دانشجویی خود استفاده می کنیم تا از نوجوانان بخواهیم دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارند.
اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان با ممنوعیت کتاب روانشناسی رنگ ها به هر شکلی مخالف بودند، اگرچه دلایل و نظرات آنها متفاوت و متفاوت بود.
آنها استدلال کردند که جوانان حق دارند نسخه های غیر بهداشتی تاریخ را بخوانند، کتاب های متنوع آنها را در معرض تجربیات و دیدگاه های مختلف قرار می دهد، ادبیات بحث برانگیز به آنها کمک می کند تا به طور انتقادی درباره جهان فکر کنند، و اینکه، در عصر اینترنت، ممنوعیت کتاب چندان مؤثر نیست.
در زیر می توانید برخی از نظرات آنها را که بر اساس کتاب قرآن کریم موضوع سازماندهی شده اند بخوانید.
با تشکر از همه کسانی که از سراسر جهان به گفتگوی این هفته پیوستند، از جمله نوجوانان ژاپنی. مدرسه جولیا آر. مسترمن در فیلادلفیا; و دبیرستان پاتینو در فرزنو، کالیفرنیا.
- منابع:
- تبلیغات: