اینکه چگونه لباس معمولاً بر یادگیری دانش آموزان بسته به نگرش دانش آموزان تأثیر می گذارد، دغدغه اصلی این مطالعه است.
لباسی که بر برداشت بینندگان عکس لباس مجلسی چه دانشجو و چه خارجی تأثیر گذاشته است، چیزی فراتر از یک پوشیدن است.
در وهله اول، چشم انداز انتظارات بسیار مثبتی را بر حسب احتمال و الگوی رفتاری دانش آموزان تحمیل می کند.
یک برداشت مثبت در نهایت فضای مثبت یادگیری آموزش دوخت حوله تن پوش بدون الگو را به ذهن دانش آموزان تحمیل می کند.
برای اعتبار سنجی ایده ها، قضاوت 405 پاسخ دهنده از هشت دانشگاه خصوصی بنگلادش از طریق تحلیل عاملی تاییدی و مدل سازی معادلات ساختاری توجیه شد.
بسته به رابطه آنها، سه فرضیه مانند نگرش دانش آموزان به یادگیری دانش آموزان، لباس به نگرش دانش آموزان و در نهایت لباس به یادگیری دانش آموزان با ضرایب مسیر به ترتیب 0.483، 0.533 و 0.425 به شدت مورد حمایت قرار گرفت.
این عقلانیسازیها در نهایت نشاندهنده حال و هوای جدید ظهور در پارادایمهای یادگیری دانشآموز در زمینه نقشآفرینی تأثیرگذار معلمان در ذهن فراگیران است.
لباس هیچ ارتباطی با یادگیری دانش آموزان ندارد.
اما دیدگاه معلم در نگاه اول و یا در نگاه اول در ذهن دانشآموزان تأثیر یادگیری ایجاد میکند.
این واقعیت به طور طبیعی زمانی مشهود است چه چیزی طلا را جذب میکند که یک معلم در یک دسته جدید یا یک کلاس جدید حتی در یک دسته قدیمی در برابر دانش آموزان حاضر می شود.
روانشناسی در ذهن دانش آموز کار می کند که با یک دیدگاه هوشمند ارائه هوشمند امکان پذیر است. اگرچه نامربوط است، اما تصور لباس زیبا ممکن است مورد تحسین همکاران، کارکنان زیردست و حتی افراد خارجی قرار گیرد. شخصیت یک فرد را می توان با توجه به اهمیت لباس از طریق ظاهر آشکار کرد و انتخاب در لباس می تواند مسئولیت، موقعیت، قدرت و توانایی موفقیت را نشان دهد.
در قضاوت دانشآموزان، گربه پرشین لباس رسمی معلمان نشاندهنده شایستگی است و لباس به فرد اجازه میدهد تا اجازه بیشتری به ایدهها بدهد.
معلم باید به اندازه کافی حرفه ای لباس بپوشد تا اقتدار ایجاد کند و حرفه ای بودن را حفظ کند.
فارغ از آزادی ها، معلم باید بر دانش آموزان تمرکز کند تا آنها مجبور شوند یادگیری را در کلاس خود دوستانه بسازند.
از این پس، چگونگی تأثیر لباس معمولاً بر یادگیری دانش آموزان بسته به نگرش دانش آموزان، دغدغه اصلی این مطالعه است.
- منابع:
- تبلیغات: