دوغ گازدار خانگی صنعتی محلی

دوغ یکی از نوشیدنی های پر طرفدار بوده و به عنوان یک محصول لبنی پر خاصیت شناخته شده می باشد. کشک قیطران انواع مختلف داشته و به صورت صنعتی و سنتی به فروش می رسند که هر کدام روش تولید متفاوتی دارند. برای دست یابی به اطلاعات بیشتر در مورد کشک خانگی، صنعتی و محلی می توان سایت های اینترنتی را مورد نقد و بررسی قرار داد.

دوغ گازدار خانگی صنعتی محلی

فروش دوغ گازدار

فروش دوغ گازدار تولید کشک خشک گاوی یک فرآیند بسیار سخت می باشد و به طور کلی می توان گفت برای تولید این محصول ابتدا شیر خالص را به صورت کامل به جوش می آورند و پس از ملایم شدن دمای آن مقداری ماست مثلا به میزان دو قاشق غذا خوری به شیر اضافه می کنند و آن در جای گرمی قرار می دهند و پس از گذشت بیست و چهار ساعت ماست آماده می شود و برای تبدیل کردن ماست به شیر مقداری آب سرد به آن اضافه کرده و با کمک مشک های سنتی و یا برقی به دوغ تبدیل می شود، از ماست علاوه بر دوغ همراه آن کره هم تولید می شود و به همین ترتیب از دوغ و کره محصولات دیگری نیز تولید می شود.

تولید دوغ به روش صنعتی که در کارخانه ها انجام می شود به صورت گازدار می باشد و با طعم های نعنایی، ساده و غیره به فروش می رسند و حین تولید آن از مواد نگه دارنده استفاده می شود اما دوغ های سنتی در تولید آن از هیچ گونه مواد نگه دارنده استفاده نشده و می توان گفت کاملا ارگانیک می باشد.

دوغ های صنعتی پس از تولید، زیر نظر متخصصان بهداشت مورد بررسی قرار گرفته می شوند تا از سالم بودن محصول اطمینان کافی حاصل شود و سپس در مکانی فوق بهداشتی اقدام به بسته بندی کردن آن ها می کنند. بسته بندی دوغ های صنعتی بیشتر به صورت بطری های یک بار مصرف و یا نایلون های محکمی می باشد که بر حسب لیتر به فروش می رسند و تاریخ تولید، تاریخ انقضا و سایر پروانه های دیگر بر روی بسته آن ها حک شده است و افراد هنگام خرید به این ویژگی ها دقت می کنند، زیرا وجود این ویژگی ها ثابت کننده کیفیت محصول بوده و به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

تولید کنندگان پس از تولید اقلام تولید شده خود را در کشور توزیع می کنند و برای فروش آن ها به شیوه های مختلف بازار یابی می کنند. بازار یابی یکی از نکات مهم در فروش این کالا ها به حساب می آید. با انجام تبلیغات گسترده می توان آن را به جهانیان معرفی کرد و قیمت های آن ها را نیز به اشتراک گذاشت. خرید این محصولات به صورت عمده از تولید کنندگان آن ها با قیمت مناسب تری انجام می شود. خرید به صورت عمده برای تولید کنندگان بسیار خوشایند است، زیرا تعداد زیادی از کالا های آن ها به صورت یکجا به فروش می رسد.

صاحبان تولیدی ها اقدام به خرید این محصولات به صورت عمده از تولید کنندگان کرده و سپس با محاسبه تمام هزینه هایی که برای خرید آن پرداخت شده و هم چنین هزینه‌ های حمل و نقل اقدام به محاسبه نهایی قیمت این محصولات کرده و مبلغ کمی را به عنوان سود برای خود به قیمت نهایی آن ها اضافه نموده و آن ها را با این قیمت به فروش می رسانند و از این را کسب درآمد می کنند و با قرار دادن آن در فروشگاه های خود امکان خرید آن ها را برای مشتریان فراهم می کنند.

خرید این کالا ها را می توان به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام داد که در هر کدام از این روش ها کالا ها با قیمت متفاوتی به فروش می رسند. خرید این کالا ها به روش حضوری از لحاظ اقتصادی اصلاً مقرون به صرفه نمی باشد، زیرا در این روش واسطه هایی وجود دارند که سود خود را از مشتری ها می گیرند و هم چنین هزینه‌ های حمل و نقل نیز بر عهده مشتری ها است که سبب افزایش قیمت آن ها می شود. در این روش خریدار باید حتماً در محل حضور پیدا کند و خرید خود را به روش سنتی انجام بدهد اما خیلی ها هستند که این روش خرید را می پسندند، زیرا آن ها اعتقاد دارند که خریدار باید در محل حضور پیدا کند و در میان تمام کالا ها بهترین را انتخاب و خریداری کند.

در خرید به روش غیر حضوری به کمک سایت های اینترنتی این کار انجام می شود. این روش از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد، زیرا در این روش خرید کالا ها با قیمت مناسب تری و در بازه زمانی کوتاه تری انجام می شود. در این روش به دلیل نبود واسطه قیمت کالا ها بسیار ارزان تر می باشد و هم چنین ارسال کالا ها نیز رایگان انجام می شود. این سایت ها بسیار معتبر می باشند و ارائه کننده کالا های با کیفیت بوده و هم چنین آن ها را با تضمین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسانند.

در این روش سایت ها به عنوان پل ارتباطی عمل کرده و نیاز به واسطه ها را از بین می برد و اگر خریدار از خرید خود رضایت کافی نداشته باشد می تواند از قبول کردن آن خودداری نماید. امروزه به دلیل وجود ندارند و به همین دلیل خرید اینترنتی را انتخاب می کنند. هدف کلی از این روش خرید راحتی و رضایتمندی مشتریان است.

این کالا ها علاوه بر بازار های داخلی به بازار های خارجی نیز فروخته می شود. انواع دوغ ها در کشور ما به وفور و با بیشترین میزان کیفیت تولید می شود و همین ویژگی ها می تواند یک گزینه مناسب باشد تا توجه دیگر کشور ها به آن جلب شود. کشور های دیگر درخواست خود را به صورت سفارش اینترنتی به کشور ما اعلام می کنند و تاجران با توجه به نیاز کشور های خارجی و بر حسب درخواست مشتری ها اقدام به خریداری و صادرات آن ها می کنند. معمولا اجناس صادراتی از نوع درجه یک و اصلی می باشند.

بسته بندی محصولات صادراتی باید به گونه ای باشد که در حین جابجایی هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نشود. صادرات دوغ یکی از معاملات پر رونق بین المللی ایران با سایر کشور های جهان می باشد که ارز آوری خوبی را به همراه دارد. کشور های خریدار هزینه های مربوطه را در اسرع وقت به کشور ما پرداخت کرده و بلافاصله آن ها را در کشور خود توزیع می کند.